piątek, 8 marca 2019

Minimalistyczne zaproszenia ślubne ....


Od dłuższego czasu prym w motywach weselnych wiodą różnorodne kwiaty oraz liście, mamy coś dla zwolenników ślubnego minimalizmu. Bardzo proste zaproszenia ślubne, których największą ozdobą jest właśnie prosta forma. 

Dla bardziej wymagających: 
* zaproszenia mogą mieć złocony tekst lub niektóre elementy
(na zdjęciu powyżej delikatny dodatek Rose Gold);
* Zaproszenia mogą być ręcznie nakrapiane na okładce akrylem ;) 
(zdjęcia poniżej)

pytania ? zapraszamy do kontaktu galeria.metier@gmail.com












2 komentarze:

  1. Małe jest piękne, a minimalizm jest zawsze w modzie. Ja też planuje w takim stylu zrobić swoje wesele, także i zaproszenia ślubne. Znalazłam kilka fajnych motywów na https://zaproszenia-przemysl.pl jednak jeszcze trzeba to z narzeczonym skonsultować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ostatnią uroczystość zakupiłem https://grawercom.pl/z-okazji/prezent-na-slub i przyznam, że prezentuje sie pięknie. Wykonali dla mnie grawer o jaki prosiłem i uważam, że będzie to świetna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń